Hem till pappa igen! & ser ut som jag har oranget hår, huh :-(

Foto: Mamma - På bild: Jag.

 

Nu snart kommer pappa och då åker jag hem till honom. Få se om han fixar en ny dator till mig eller inte som han sa (inte lovade, SA, så nu blir jag inte sur om han inte fixar det... så ni vet liksom). Min bärbara fick ju lite... Damp. Och det är inte första gången. Och att jag har haft dampbettan (döpt efter min eng lärare, hon borde vara stolt, en dator uppkallad efter sig) i typ 4 år, så den är gaaanska gammal så ni förstår nog att det vart mycket fel med den. Hehe.

 

Jajaja, nog prat med datorer. Ska till en ö över midsommar så jag tror inte att jag kommer uppdatera något alls. Verkligen inte alls. Men uppdaterar söndag iallafall, och senare idag såklart och imorgon. Kanske. Jaja, nu måste jag gå, pappa är här nu :-D


Kommentarer
Postat av: nelly

jätte fin bild! :D

sv: haha okej ;) ja visst är den cool :D

2011-06-21 @ 15:50:00
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0