Oups i did it again...

Foto: Jag - På bild: Jag & min kära vän :p

 

Ja, nu strunta jag ju i bloggen igen... Men kom igen, DET ÄR SOMMARLOV. Lev med det :-). Iallafall så grillade jag först igår, senare gick jag ner till willys och mötte kära Fanny Sares. Och sen bär det av runt hela säter typ. Hände inte så mycket då. Sen efter ett tag gick vi ner till Okq8 och då träffade vi Pierre och Sandra, och ja, då blev det massa flumm och skoj. Blev nerdränkt av tvål, eller nej, men sandra sprutade asmycket på mig. Och så hittade jag en jätte fin Wonder Baun (heter det så?) och den blev ett jätte fint armband, love ♥. Och ja, sen kom Tony & Nathalie och sen Linus & Larsson. Sen stack jag och Fanny hem till henne och sov där.. Höhö, vi gick och la oss vid 3 och var typ döda eftersom vi vart igång så jävla länge :-).

 

Idag så vaknade jag av att mamma ringde vid typ 10. Kul. Sen stack vi och kollade på Fannys grannes mini grisar, så söta!! Sen åkte vi till Borlänge och hade massa kuligt. Köpte tyvär inget, men var nästan påväg att köpa ett linne som bara kostade 50 spänn, men det blev inget. Iallafall så träffade vi Linus i min klass där när vi satt på tågstationen och sen kom bussen :p. Då stack vi hem, och ja, nu sitter jag här och skriver. Höhö.

 

Uppdaterar mer snart. Väääääänta lite. Bye ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det finns ingen Linus i din klass? o.o

2011-06-20 @ 12:02:23
URL: http://www.kent.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0