Två bilder från midsommar ♥



Ett ord, några bokstäver. A-Z-U-M. Btw, älskar mitt hår på första bilden... Fiiint.

Här har ni två grymt härliga bilder från midsommar som vi firade på en mysig liten ö vid namn Skallön (aka Konsumön). Eller, vi var mest på en stor båt och gled runt hela Torsång, men endå. Hade jätte trevligt och skulle gärna kunna göra om det snart. Lovellly!

På lördag ska jag på Peace & Love med flickan längst till vänster och det kommer bli så sjukt awesome som det bara går. Vi kommer ha as roligt och jag ska nog prata med Roger om han kan fixa en biljett på fredagen också. Men bara om det finns någon över, annars så spelar det ingen roll. Men Matilda ville gärna dit på Fredag med mig då också så. Men iallafall, så får vi se hur det blir.

Detta är ett tidinställt inlägg, kul å veta va? Nej nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0